Supă cremă de legume


Prima dată când am mîncat o supă cremă de legume a fost pe la 5 ani când m-a dus bunica mea la un restaurant frumos din Sinaia, de lângă parc. Am devenit dependentă de acea supă-cremă.. I-am cerut să facă și acasă, dar din păcate nu i-a prea ieșit ca la carte... Sau cum îmi făceau domnii /doamnele de acolo. Așa că peste ani, am încercat să fac o cremă de legume așa cum mi-o aminteam eu ... de acum 30 de ani... Să spunem că este de nota 9 plus! :)






Se curata legumele si se spala bine apoi se pun tocate intr-o oala de 2 l la fiert impreuna cu vegeta. Cand s-au fiert, se iau cu o paleta sa se scurga de apa si se pun in blender. Se adauga zeama in care au fiert, putin cate putin pana se ajunge la consistenta dorita apoi se adauga untul si smantana lichida ( smanatana dulce lichida).
Se serveste calda ornata cu patrunjel verde si cu crutoane.

Pofta buna!

Comentarii