Pizza mea preferată: Pizza Salami - la Trattoria Alexandros din Tei!

Cum v-am mai spus, când nu am timp să gătesc, sau când sunt invitată de prietenii mei, patroni de restaurante, vedete și nu numai, în localurile lor sau preferate de ei, prefer să pap acolo ceva ce nu gătesc eu des acasă. Și cum știți foarte bine că de ceva timp nu se mai gătește prea picant și nici sărat la noi în familie - din cauza problemelor cu inima ale mamei și... răposatei bunici.. :( (culmea, țin minte că atunci când eu eram mică, bunicii îi plăcea tare mult tot ce era picant sărat sau cu ulei...), chestiile mai picante abia aștept să le degust în restaurante cu ștaif. Cum nu fac excess de picanterii sau de sare, sper că nu o să am probleme cu inima mai târziu dar merită să risc la cât de bune sunt unele mâncăruri...
Oricum, senzația de plăcere după ce degustați o Pizza cu salam sau Pizza Salami de la Trattoria Alexandros cred eu că vă va rămâne veșnic în minte!
Aluat: Ingrediente pentru aluat: 25 gr drojdie proaspata 300 ml apa calduta o lingurita de zahar 500 gr faina o lingurita de sare



Pizza: Ingrediente pentru pizza: 150-200 gr de salam italian, feliat subtire 200 gr de cascaval ras 4 linguri de pasta de tomate 2 linguri de ulei de masline extra virgin 1/2 lingurita usturoi granulat Kotanyi 1/2 lingurita verdeturi italiene Kotanyi Preparare: Aluatul de pizza Intr-un bol,punem putina apa,drojdia si sarea. Lasam cateva minute deoparte,apoi adaugam restul de apa,faina si framantam un aluat. Acoperim bolul cu o casca de dus si introducem bolul in cuptorul cu microunde. Acolo este ferit de curent si va creste frumos.Lasam sa se dubleze ca volum.

Asamblare: Amestecam pasta de tomate cu uleiul de masline,usturoiul granulat si verdeturile italiene. Nu e nevoie sa mai adaugam sare,amestecul are exact cat trebuie,iar pasta de tomate din comert are tendinta sa fie putin sarata. Luam jumatate de aluat si intindem o foaie rotunda. Aplicam jumatate din pasta,punem feliile de salam si jumatate din cascavalul ras. Dam tava la cuptor,la cuptorul electric dureaza cam 8 minute. Intre timp pregatim si a doua pizza! 











Trattoria Alexandros - parter

Comentarii