Mâncăruri de vară pentru fetele care vor să slăbească!

Ador vara! Ador soarele! Ador marea! Ador costumele de baie! - de altfel cine mă cunoaște știe deja ceste lucruri... Să vă spun un mic secret... Între clasa a XI  si anul I de facultate... am luat - din cauza stresului de la BAC vreo... 6-7 sau chiar 8-9 kilograme... Îmi era și rușine și groază să mă mai cântăresc!!!!
Cum știu să mă maschez, și știu ce culori îmi vin bine, nu se vedea faptul că era deja grăsuță... Dar eu știam că dedesubtul unei cămăși negre se aflau colăceii cei enervanți, care te pișcau dacă făceai efort, te pișcau dacă îți puneai jeanșii cei strâmți sau te pișcau chiar și când savurai o înghețată pe stradă după o oră de meditație grea sau după un examen stresant. (Cel puțin așa simțeam eu!)
Așa că am decis pe la vreo 19 ani ca niciodată să nu mai fiu grasă! Sau plinuță! La început am mâncat din ce în ce mai fără grăsmine, fără sare, fără pâine. Apoi  - după vreo 2- 3 ani - organismul și-a revenit și acum pot să pap 2 Mars-uri noaptea fără să am teamă că voi pune măcar 2 grame!
Așa CĂ VĂ OFER O MICĂ MOSTRĂ DIN AȘA ZISUL REGIM PE CARE EU SINGURĂ MI L-AM IMPUS ÎN PERIOADA CÂND AVEAM POESTE 60 DE KG!









Comentarii