Cea mai bună mâncare turcească din București este la Adress. În curând, livrări și acasă!

Cum v-am mai spus, uneori nu am timp sau chef să gătesc, așa că apelez la bunii mei prieteni patroni de restaurante ca să mă ajute! Din partea turcă, pot recomanda călduros pe cel mai bunbucătar, Sukri si al lui restaurant ADRESS. Alături de asociatul lui, Fatih de la restaurantul lor, au făcut treabă bună și acum au unul din cele mai bune localuri cu mâncare turcească din Capitală. În curând se va livra și acasă. Până atunci vă recomand să îl vizitați - zona Nerva Traian,  nr 27-33 - , să luați la pachet, dacă vă grăbiți, pentru că mâncarea se face în 5 minute!
Zilele trecute am luat și eu la pachet și am păpat cam așa: mâncare de vinete cu miel, roșii și dovlecei & salată de ardei  iuți & țelină crudă & lămâie, salata de vinete -ador vinetele!!!, orez turcesc cu fasole, chiftelute de carne si legume in sos de iaurt cu menta... yamiiiiiiii!!!!













Comentarii