Plăcinte cu varză, orez și carne de porc

Este o rețetă pe care am inventat-o eu. Inițial am vrut să fac mâncare din orez, carne de porc și varză - varza am opărit-o în apă cu piper și sare - , dar mi s-a părut prea simplu, și cum aveam foi de plăcintă în casă, am zis că să încerc! Și bine am făcut! Vă recomand călduros! Este savuroasă, ușoară, subtilă și din cîte mi-am dat seama, nu îngrașă!
Pont: folosiți lămâie la opărirea verzei, cât și la fierberea orezului . Dă o savoare aparte!

Carnea se poate tăia cubulețe. Sau se poate folosi carne tocată. Eu am ales să o tai eu cu mâna mea...
ps. Se poate folosi și alt tip de carne, de miel sau de vită.






Foile trebuie dezghetate dar tinute putin la căldura din bucătărie pentru că se usucă rapid! Trebuie unse fiecare cu ulei.




Cuptorul trebuie să fie încălzit înainte de a pune plăcinta.

Aici am verificat-o și ca și gust este peerfectă, dar mai trebuie un pic rumenită ca să arate și mai bine!

Revin în curând cu o altă plăcintă!


Comentarii