Pizza de casa cu blat din painici nemtesti! Super rapid si ieftin si bun!


Tot secretul acestei pizza a la Ioana este sa folosesti ca si blat painici din acestea nemtesti care se gasesc la punga si care daca le pui la cuptor cam 10 minute devin super fragede. Eu, ca in copil prost ce eram cand am aterizat in Germania (anul trecut) le mancam asa, crude. Erau evident reci, moi si crude! Cum insa invatam germana, la in moment dat mi-au cazut ochii pe ceva de pe pachet si am inteles cum trebuie preparate. Pana si Edy care nu le suporta initial, a devenit fanul lor dupa ce am inceput sa le incalzesc la cuptor.

Ingrediente Pizza cu blat din painici nemtesti

- patru-sase painici taiate in trei sau doua pe lung, depinde de cat de gros vreti sa fie blatul
- ulei de pus pe tava
- legume, salami, sos de rosii, branza, masline, verdeturi si ce mai doriti voi sa puneti intr-o pizza
- piper si sare

Preparare
Se aseaza bucatile de paine pe tava unsa cu ulei. Deasupra se aseaza sosul de rosii, apoi brazeturile, carnea, legumele foliate, sare si piper

Se lasa la foc mediu pe ambele parti aproximativ 7 minute, si apoi pe foc mare doar in partea de sus pentru 5 minute.

Pofta buna!

Comentarii